Однією з ефективних форм організаціі колективної роботи учнів на уроках математики є систематичне виконання усних вправ на всіх єтапах навчання. Виконуючи усі вправи, учні здобувають обчислювальні навички, закріплюють теоретичні знання, тренирують увагу і память

Підібрана система усних вправ сприяє розвитку логічного мислення учнів, підвищує їхню математичну культуру, підвищує творчу активність, привчає до уважності, формує вміння планувати свою діяльність.

Усні вправи мають різне дидактичнее призначення: вправи для актуалізації опорних знань, вправи для сприйняття й свідомого осмислення матеріалу, вправи для застосування набутих знань.

/Files/images/znz/dolinskiy_nvk/novini_za_2012_rk/berezen/tijden_matematiki/280320122151.jpg

/Files/images/znz/dolinskiy_nvk/novini_za_2012_rk/berezen/tijden_matematiki/280320122152.jpg

/Files/images/znz/dolinskiy_nvk/novini_za_2012_rk/berezen/tijden_matematiki/280320122153.jpg

/Files/images/znz/dolinskiy_nvk/novini_za_2012_rk/berezen/tijden_matematiki/280320122154.jpg

/Files/images/znz/dolinskiy_nvk/novini_za_2012_rk/berezen/tijden_matematiki/280320122155.jpg

/Files/images/znz/dolinskiy_nvk/novini_za_2012_rk/berezen/tijden_matematiki/280320122156.jpg

/Files/images/znz/dolinskiy_nvk/novini_za_2012_rk/berezen/tijden_matematiki/Фото0794.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 14