Стратегічною метою діяльності школи - є формування особистості, орієнтованої на досягнення успіху в різних сферах діяльності, створення нової, продуктивної, школи, яка матиме такі відмінності від традиційної :

  • у новій, практичній, школі зміст своєї освіти обирає учень;
  • методи викладання базуються на практичній діяльності учня за схемою «Навчати, як треба вчитись»;
  • послідовністю освіти є: не знання, вміння, навички, а досвід – інтерес – практика – проблема – теорія – практика;
  • ставлення людини до діяльності, як до самої себе;
  • у традиційній школі: від навчання до практики, а в новій: від практики до навчання;
  • відповідальність за процес навчання в традиційній школі несе вчитель, а в новій: учень – за розвиток своїх здібностей, учитель – за створення для цього умов;
  • принцип навчання в новій школі побудований на здобутті індивідуального досвіду;
  • оцінюється не обсяг та якість знань, а якість умінь діяльності.
Кiлькiсть переглядiв: 3