• Організаційні:- створення оптимальних умов для ефективної діяльності всіх учасників навчально-виховного процесу;
  • вихід на створення індивідуальних програм (траєкторій розвитку), комплексних планів через персоналізацію навчально-виховного процесу;
  • моделювання сприятливого соціально-психологічного простору для життєдіяльності гімназії задля максимально широкої актуалізації творчих здібностей кожної особистості на засадах ціннісно - орієнтаційної єдності педагогів і учнів, відкритості, довіри, партнерства, взаємоповаги у стосунках між учителями, учнями, батьками;
  • створення умов щодо отримання реальної соціальної практики гімназистами-старшокласниками як важливого засобу адаптації.
Методично-кадрові:
  • залучення педагогів до перспективних моделей педагогічного досвіду, формування нового педагогічного мислення;
  • впровадження, прогресивних, ефективних моделей, технологій навчання.
Управлінські:
  • управління якістю освіти на основі інформаційних технологій та освітнього моніторингу;
  • запровадження нових напрямків у менеджменті як основної умови для творчої самореалізації особистості
Досягнення мети і виконання завдань передбачає:
  1. Створення закладу, в центрі уваги якого - творча особистість.
  2. Забезпечення відповідної підготовки вчителів, здатних успішно втілювати в життя особистісно-зорієнтовану творчу педагогіку.
  3. Виконання завдань розвитку, спрямованих на самореалізацію особистості.
Головними результатами діяльності школи мають стати:
  • конкурентноздатність випускників;
  • позитивний імідж в районі і області;
  • підвищення активності учнів у навчанні, позакласній роботі, громадській діяльності;
  • рейтинг закладу.
Кiлькiсть переглядiв: 26