За ініціативи педагогічного та учнівського колективів в школі започатковано роботу щодо організації та впровадженні проекту «Українська світлиця».

Координатори:

Глущенко Наталія Василівна, директор Олександрівської ЗШ І-ІІІ ступенів;
Руденко Оксана Миколаївна, заступник директора з виховної роботи Олександрівської ЗШ І-ІІІ ступенів.

Термін: січень 2012 – червень 2012 року

Мета:
  • виховання любові до свого рідного краю, Батьківщини, народу;
  • виховання почуття приналежності до української нації, відчуття себе громадянином України, шанування культурних цінностей;
  • виховання шанобливого ставлення до досягнень української культури, витворів народного мистецтва.
Завдання:
  • ознайомлення учнів, їх батьків з історією своєї малої Батьківщини,
  • розвиток усвідомлення значення досягнень наших співвітчизників для світової культури.
Методи:
  • проведення просвітницької роботи серед учнів школи;
  • проведення дослідницької роботи членами ради музею,
  • проведення агітаційно-пропагандистської роботи серед учнів школи , їхніх батьків та населення мікрорайону школи;
  • здійснення практичних заходів
Опис проектної пропозиції:

Проект «Українська світлиця” – це кампанія практичних, просвітницьких, дослідницьких та агітаційно-пропагандистських заходів, спрямованих на вивчення, дослідження розвитку ужитково-побутового мистецтва на території Олександрівки, Сонино, Петрозагір’я .

Робота з реалізації проекту починається з вивчення учнями історичних матеріалів щодо заснування Олександрівки, особливостей витворів майстрів гончарів, майстринь вишивальниць та художників.

Підготовчий етап проекту закінчується засіданням ради музею, на якому планується проведення проекту. Під час планування дуже важливо, щоб кожен член ради музею не тільки запропонував свої пропозиції щодо реалізації проекту, але й взяв би на себе відповідальність за їх проведення.

Реалізація проекту здійснюється в 4 напрямках:
  1. Просвітницька робота : Просвітницька робота передбачає ознайомлення з історією розвитку ужитково-прикладного мистецтва в Олександрівці. Учні повинні знати про особливості та причини появи ремесел в нашому регіоні. Доцільно познайомити учнів з прикладами Європейської, російської спадщини в цьому напрямку, дати можливість порівняти умови формування виробництва та розвитку ремесел в різних регіонах.
    Особливе значення має знайомство з витворами видатних майстрів регіону. На цьому етапі доцільне проведення екскурсій до Олександрійського краєзнавчого музею
  2. Дослідно-пошукова робота. Дослідно-пошукова робота включає в себе проведення опитувань учнів, їхніх батьків з метою виявлення наявності ткацьких, гончарних виробів, посуду в сім’ях, заповнення анкети пошуковця; виявлення людей, які цікавляться ужитково-побутовим мистецтвом, а саме витворами з глини,вишиванками, зустрічі з ними; створення презентації «З історії музею села Олександрівка».

  3. Агітаційно-пропагандистська робота проводиться з метою зосередження уваги учасників проекту, їхніх батьків та населення мікрорайону школи на необхідності збереження культурних цінностей рідного краю, виховання шанобливого ставлення до досягнень української культури, витворів народного мистецтва шляхом проведення екскурсій в музеї «Українська світлиця»; бесід «Пишайся. Шануй. Зберігай».

  4. Практична робота. На даному етапі всі учасники проекту беруть участь в оформленні експозиції музею «Українська світлиця» . Продовжується робота по виявленню та поповненню колекції музею новими експонатами.
ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ:
Заключний етап проекту – Підведення підсумків. Він включає в себе:
  • аналіз активності кожного учасника проекту
  • підведення підсумків анкетування
  • аналіз ефективності проведення проекту
  • нагородження активних пошуковців.

 Українська=

 Українська=

Кiлькiсть переглядiв: 20